14 Mart 2012 Çarşamba

EL YAPIMI BAHARATLIK



Evinizde boşa çıkan kavanozlarınız mutlaka vardır. Atmaya kıyamadığım bu kavanozları değerlendirmenin vakti gelmişti. Ben elimde bulunan birkaç tül, minik çicek, biraz kumaş ve silikon tabancayla yeni bir baharatlık yaptım. Malzeme konusunda yaratıcı olun hanımlar, istediğiniz herhangi bir şeyi kullanabilirsiniz örneğin çocuklarınızın kırılan yada kullanmadığı tokaları mutlaka vardır onu değerlendirebilirsiniz. Gelelim yapıma önce boş bir kavanoz alıyorsunuz.


Öncelikle tülü istediniz boyutta oval olarak kesin. Kapağın üstüne önce tülü koyun üzerine kullanacağınız kumaşı (ben kapağını kaplamak için siyah kadife bir kumaş kullandım) silikon tabanca yardımı ile birbirine yapıştırın. Elde ettiğiniz bu parçayı kapağın üzerine üst tarafını kapatacak şekilde  silikon tabanca ile yapıştırın. Etrafına herhangi bir ince kurdaleyi yine silikon tabancayla yapıştırıyorsunuz. Üstüne herhangi bir obje  ile renk katabilirsiniz. Ben yaprak ve çiçeklerden faydalandım.


Ve sonuç...




Umarım beğenmişsinizdir...

2 yorum:

Pekde Güzel Bir Blogmuş Hemen Paylaşayım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...