Cemil İpekçi Air Wick için özel tasarımlar yapmışmışmış benimkinin yanında lafı bile olmaz :). Evet sevgili okur hızını alamayan bir fırtına, kasırga misali önüme katıyorum her objeyi. Bu seferde air wick koku şeysi elimden kurtulamadı. Banyoma uydurdum onu, biraz hatalarım oldu tabi ama olsun fena durmadı sanki :)
dekupaj etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
dekupaj etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
18 Nisan 2012 Çarşamba
14 Nisan 2012 Cumartesi
Anahtarlığa Peçete Transferi (Dekupaj)
Daha önceki yazılarımda peçete transferine takmış olduğumu ve bu yönde eylemlerinin devam edeceğini söylemiştim. İşte şimdi de anahtarlığa peçete transferi ile karşınızdayım. Bunları hediye olarak yaptım. Mor olan sahibine gitti bile , öteki sırasını bekliyor. Nasıl yapıldığını daha önce bu yazımda anlatmıştım. Buyrun bakalım bunları beğenecekmisiniz...

23 Mart 2012 Cuma
Yeni Tepsim Nasıl Sizce :)
Bu ara peçete transferine takmış durumdayım. Önce rengarenk sabunlar yaptım şimdide çok güzel bir tepsim oldu. Devamıda gelicek gibi gözüküyor. .Buyrun bakalım beğenecekmisiniz. Nasıl yaptığıma aşağıdan bakalirsiniz.
Öncelikle size gereken ahşap bir tepsi ben kendim için büyük bir tane seçtim. Renk olarak akrilik su bazlı beyaz boya kullandım. İşleme önce tepsimizi boyayarak başlıyoruz.
Boyama işlemimiz bitti. Şimdi sıra geldi peçetemizi transfer etmeye öncelikle yapmamız gereken beğendiğimiz bir peçetenin motiflerini kesmek. Ben bu renkli peçeteyi uygun buldum. Motifleri kestim. 3 kat olan peçetenin renkli olan katını ayırıyoruz. Daha sonra tepsimizde nereye uygulama yapacaksak oraya peçete tutkalı sürüyoruz ve kestiğimiz peçeteyi yavaşca katlanmamasına özen göstererek yapıştırıyoruz. Biraz kurumasına müsade ediyoruz. Ardından peçetenin üzerine bir kat daha peçete tutkalı geçiyoruz. Kurumaya bırakıyoruz. Son bir işlemimiz kaldı o da su bazlı verniğimiz sürmek. Bütün peçeteyi fırça yardımıyla vernikledikten sonra artık yeni tepsimiz servise hazır.
Umarım beğenmissinizdir :)
20 Mart 2012 Salı
Rengarenk Sabunlar Yapmak İstermisiniz?
Bu aralar fazla Deryalı günler modundayım galiba, bir hamaratlık bir hobi şeysi üzerimde anlatamam. Bugün size peçeteleme transferi yöntemiyle yaptığım rengarenk sabunlarımı göstermek istiyorum. İlk defa yapıyorum. Ama zorda değilmiş. Nasıl yaptığımı resimlerin sonunda anlatıcam. Buyrun bakalım beğenecekmisiniz.
Gelelim nasıl yapıldığına. Çok basit gerekli olan malzemeler öncelikle beğendiğiniz motifleri olan bir peçete, 1 adet peçete tutkalı ve tabiki beyaz sabun. Peçeteyi motifinden kesiyoruz ve 3 katlı peçetenin tek katını peçete tutkalı sürdüğümüz sabuna yapıştırıyoruz. Üzerinden bir daha peçete tutkalı ile geçiyoruz.. Kurudaktan sonrada üzerinden vernik geçtikmi bu iş tamamdır. Buyrun size renkli sabınlar.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

