1 Nisan 2012 Pazar

Turkuaz ve Beyaz Ev Dekorasyonu

Bahar geldi malum ,her ne kadar güneş arada yüzünü gizlesede.Benim için gelmiştir.Böyle sizin içinizde kımıl kımıl olmuyormu? Deniz görmek istiyor insan, çayır çimen gezmek, kuşlar , çiçekler :). Birde değişiklik istiyor insan yaşam alanında , Mesela ben. Salonumdaki koltuklarımın rengini değiştirmek istiyorum en kısa zamanda. Merak etmeyin değiştirir değiştirmez burdan size eski ve yeni halini hemen paylaşıcam tabiki. Ama öncesinde ne renk bir dekorasyon yapmalıyım diye düşünürken, turkuaz , kahve ve beyazın uyumu aklıma geldi. Hemen araştırdım dekorasyon örnekleri buldum.Benim gibi değişiklik yapmak isteyenlere faydası dokunabilir. Ben çok beğendim bakalım siz de beğenicekmisiniz.





































1 yorum:

Pekde Güzel Bir Blogmuş Hemen Paylaşayım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...